Lettori fissi

lunedì 22 luglio 2019

Il compleanno di PAPER- Milly parte prima

Card di compleanno


Outing time:
Io non mi fermo mai. Nonostante la mia pigrizia, prendo al volo ogni occasione.
Sul gruppo Facebook,Cardmaking Italia, la bravissima Claudia Cubas ha organizzato una live per spiegarci come preparare questi tipi di background:


e io sono riuscita, nonostante la sua velocità di esecuzione, a farli quasi in contemporanea. 
Il mio piano di lavoro era un campo di battaglia, mentre lei trovava anche il tempo di mettere in ordine 😩

Ma passiamo alla mia cara amica Milly.
Ho preso il background che mi piaceva di più e l'ho usato per preparare la sua card di compleanno:


Il digi è Polkadoodles e l'ho colorato con gli Arteza brush pen.


Questa card ha tutti gli elementi ritagliati a mano e poi applicati. Derivano da vari set di timbri come le lanterne, il banner e i pacchetti regalo.


Anche l'inserto nero è tagliato a mano... come si sa non ho la Big Shot e mi devo organizzare 😁

Il biglietto ha accompagnato il vero regalo che sarà oggetto di un prossimo post.

Per Adesso
Kisses&Hugs
Nunzia fussy-catter 😋


With this birthday card I would  like to enter in:



Con questo pick-Pin.








20 commenti:

  1. Che card favolosa Nunzia complimenti, e che colorazione!!!

    RispondiElimina
  2. This is fabulous lovely fold and colours. I don't do instagram so can't look at your colours used.xx

    RispondiElimina
  3. Beautiful card with unique fold. Thanks for joining the Double D, "Birthday" Challenge.

    RispondiElimina
  4. Gorgeous card inside and out love the image,fabulous background and great pop-out inside.Thank you for joining us at Love to Craft
    Carol DT x

    RispondiElimina
  5. Che bella card. Grazie per aver partecipato alla sfida di The Chafting Challenge Dt Manuela

    RispondiElimina
  6. Cards with unique folds are always mush more interesting to the recipient. Love the colors and the design. Thanks for joining in the fun at Double D "Birthday" challenge.
    Barbara DT member

    RispondiElimina
  7. What a fun and creative card, great fold! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    RispondiElimina
  8. Stunning summer card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    RispondiElimina
  9. You have created some super backgrounds and I love the card you have created, such a fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    RispondiElimina
  10. OMG! What a fun and fabulous creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Birthday’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    RispondiElimina
  11. This is such an amazing card Nunzia with so many gorgeous details and colouring! Thanks for sharing it with us at Addicted to stamps and more and we look forward to seeing more of your wonderful creations again! Hugs, Gwendolyn

    RispondiElimina
  12. Beautiful design, this card is a real surprise.
    Thank you for joining our game at HLS Watercolor.
    Bożena DT HLS

    RispondiElimina
  13. Ooh muy Buena tarjeta
    me gusta tu Tarjeta
    cute and so creative inside
    Love love love
    many thanks for joining us at ATSM this time
    hugs
    Monika

    RispondiElimina
  14. Nunziaaaaaaaa!!!
    Che MERAVIGLIA di card!!!
    Mi piace troppissimo!!! 😍😍😍
    La struttura, la colorazione, lo sfondo, TUTTO!!!!
    BRAVAAAAAAAAAAAAA!!!
    GRAZIE di aver partecipato alla mia iniziativa #PickPin!!
    Ti aspetto tutte le volte che vorrai!!!
    Kisssssssssssssss

    RispondiElimina
  15. Beautiful :)Thank you for joining us over at Brown Sugar Challenge :) Ines DT

    http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
    http://brownsugarchallenge.blogspot.com/

    RispondiElimina
  16. A great fun summer card! Thanks so much for joining us at Happy Little Stampers Watercolour Challenge.

    RispondiElimina

Grazie di essere passato. Se vuoi lascia un commento.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...